Escape room

Dijous 13 de febrer, els alumnes de 3r i 4t vam fer una activitat sobre el reciclatge i els residus. L’objectiu d’aquesta activitat va ser aprendre a valorar la importància de la correcta separació dels residus i el benefici que s’obté del reciclatge. Tanmateix, es va fomentar el treball en grup i la participació activa de tot l’alumnat.

Tot va començar amb unes científiques que viuen en un futur incert, on el consumisme i el materialisme han portat a l’esgotament dels recursos naturals, la gana i desnutrició de la societat occidental. La premissa imprescindible per poder sortir de la sala de joc, és resoldre els enigmes en equip.

Nosaltres, els alumnes de l’Escola Espronceda… ho vam aconseguir!!

Aquí teniu les fotos