fem una gimcana i ens mengem la mona

El dijous 30 de març a la tarda, els nens i nenes de cicle inicial vam fer una gimcana per l’escola per poder trobar els ous de pasqua. Primerament, vam trobar una carta a la pissarra de la classe on ens explica per on havíem de començar. Vam anar seguint les pistes per diferents llocs de l’escola. A cada sobre trobàvem una lletra que després ens diria on estaven els ous de pasqua. Finalment, vam trobar tots els ous al sorral del pati.

L’endemà, vam fer dues mones per classe posant la massa amb xocolata. Després, la vam decorar amb diferents galetes, plomes i els ous que vam trobar el dia anterior. Finalment, ens la vam poder menjar a l’hora d’esmorzar!

Que bona que estava, ens ho vam passar molt bé!