Arriba carnestoltes!

La setmana del 21 de febrer els alumnes de cicle inicial ens ho vam passar d’allò més bé, vam celebrar la setmana del Carnestoltes! El dilluns a la tarda ens vam reunir tots els nens i nenes de l’escola al pati interior i va arribar el Rei Carnestoltes. Ell ens va explicar unes quantes coses i, al final, ens va dir les consignes de la setmana. El dimarts vam haver de venir amb pijama, que còmodes i que calentons estàvem. El dimecres havíem de pintar-nos les cares o les mascaretes. Dijous portàvem un pentinat divertit o el cabell pintat de colors, hi havia pentinats molt curiosos! A més, vam esmorzar tots junts i vam preparar una truitada, que bona era! Divendres al matí ens va dir que havíem de dur corbata, “pajarita”, llaç al cap. A la tarda, ens vam treure tot això i vam posar-nos el detall que havíem preparat per classes i vam sortir al pati interior. Allà cada classe va fer els balls que feia dies que estàvem preparant. Vam poder veure als petits i als grans ballar i ens va encantar. Ens ho vam passar pipa!