Menjador escolar

Funcionament del menjador

L’espai del migdia de l’escola Espronceda està gestionat per l’empresa de càtering Vostra Cuina.

El Projecte de Menjador forma part de la filosofia i la manera d’acompanyar a l’escola, en tots els moments i en totes les franges, tan les lectives com les no lectives.

Entenem l’acte de menjar com un moment que no només comporta un procés nutritiu, sinó que ha d’estar vinculat a sensacions de satisfacció i plaer, de relacions afectives, d’identificació social i que, tot i que l’acompanyament principal ha d’estar en el nucli familiar, l’escola esdevé un espai habitual on moltes nenes i molts nenes dinen cada dia.

Des del nostre punt de vista, l’acompanyament a l’espai de migdia ha de ser des d’una cura i un respecte molt profunds envers la infància, sense pressions ni coercions, i ha de tenir en compte l’autoregulació i l’autonomia, de manera que a l’escola respectem que siguin els mateixos infants qui decideixin la quantitat de menjar que necessiten en cada àpat, servint-se  ells mateixos els seus plats.

El menú que oferim a l’escola contempla la diversitat de menús per atendre totes les necessitats dels infants.

En aquest enllaç trobareu el full d’inscripció al servei de menjador.

Per qualsevol dubte, tindreu la coordinadora tots els matins de 9h a 10h al centre.

Si voleu veure els menús de cada mes cliqueu aquí.

Telèfon menjador  619025696

Mail: espronceda@vostracuina.com