Visita a l’Autònoma

El dia 1 de juny alguns nens i nenes de cicle superior van anar a la Universitat Autònoma de Barcelona, a l’edifici del rectorat per presentar el treball per metodologia de capses, d’investigació que es treballa a l’escola.
Van venir més a l’activitat vàries escoles més del Vallès. Després d’explicar-nos les diferents capses vam anar a dinar i a jugar una estona i vam fer un joc de pistes.
Finalment ens van regalar una carpeta i un diploma. I fins aquí la nostra aventura universitària, esperant tornar-hi ben aviat com a alumnes!

Us deixem algunes fotos d’aquest dia.