Retorn a la terra

La setmana passada els grups de cicle mitjà de la nostra escola van fer un escape room anomenat “Retorn a la terra”, la qual té com a fil conductor la recollida selectiva i la prevenció de residus a escala local i global.

Amb la proposta d’aquesta activitat volíem que nens i nenes valoraren la importància de la correcta separació en origen i el benefici que s’obté del reciclatge dels residus, així com fomentar el treball en equip i la participació de tot l’alumnat.

Vista l’experiència, des de l’equip de cicle, valorem que l’activitat ha estat molt competencial i enriquidora per als infants, ja que els hem vist molt implicats i participatius en l’activitat proposada i la superació dels reptes.

Us deixem unes fotos que van fer les tutores dels diferents grups: