Formació TIC per a les famílies de cicle mitjà

Aquest curs ha sigut segurament, el curs amb més incerteses i reptes que hem tingut mai. La COVID ens ha marcat el dia a dia a la nostra escola, a casa nostra i a les nostres relacions socials. Com escola inclusiva inclusiva, un dels nostres objectius és el de fer que les nostres famílies participin als diferents espais de l’escola, tal i com havíem fet sempre; una participació activa on compartir moments amb els seu fills.

Aquest any però, aquesta participació s’ha basat en la creació d’espais de formació on les famílies i els seus fills puguin compartir aquests moments que la pandèmia ens havia tret.

Seguint les instruccions del Departament, s’ha fet petits grups de familiars per compartir aquestes estones de formació amb els seus fills i filles, una formació dirigida a les competències transversals en tecnologies i eines TIC.