Festa de fi de curs!

Doncs amb l’arribada de l’estiu una vegada més acomiadem el curs i l’escola fins el setembre. Hem acomiadat els nostres alumnes de sisè que comencen una nova etapa a la seva vida fora ja de l’escola. Els desitgem molta sort i els trobarem molt a faltar! També hem celebrat el comiat dels nostres alumnes de P5, que es fan grans i deixen l’etapa d’ Educació Infantil i començaran al setembre la Primària. També a ells els desitgem molta sort! I per últim hem rebut els nens i nenes que l’any vinent començaran P3 a la nostra escola i esperem que els hagi agradat la nostra benvinguda!

Aquí podreu veure imatges i vídeos de tota la celebració, l’entrega de les orles, els balls dels alumnes de sisè amb els seus fillols de P5 i l’enlairada final de globus amb la que tanquem la celebració!!

Fins al setembre!!Que gaudiu d’unes molt bones vacances!!!

I en aquest enllaç trobareu tots els vídeos de la festa: