Excursió al Bosc de Can Deu CI

ANEM A BUSCAR EL TIÓ!!!

Abans de vacances vam anar al bosc de Can Deu a buscar el tió. Ens va arribar una carta del  Tió demanant si volíem que vingués a passar uns dies a la nostra escola. Ens va fer tanta il·lusió!!!

Així que vam agafar l’autobús i vam anar cap al bosc de Can Deu. Només arribar ens vam trobar una carta que ens havia deixat. Mireu si és trapella que ens havia preparat un joc de pistes perquè el trobéssim. No ens ho va posar gaire fàcil! Vam haver de passejar per tot el bosc per trobar-lo. Estava a Sant Julià! Allà vam poder dinar tots junts amb el tió i vam gaudir d’una estona de joc.

Al tornar vam posar el tió a l’entrada de l’escola perquè tots els nens de l’escola ja l’esperaven i l’hem estat alimentant fins el dia 21 de desembre!