Ens examinem de Karate!

A l’extraescolar de Karate que es fa  a l’escola, el professor  del centre Dojo de Sabadell, es desplaça fins a la nostra escola per donar-nos classe. Es fan jocs i   s’ho passen molt bé. Gràcies al Karate  permet adquirir bons hàbits físics i s’aprèn disciplina lligada al respecte: es saluda per entrar a la classe, es respecta el silenci durant la classe, s’escolta , es respecte al professor i als companys. Gràcies al Karate s’aprèn a canalitzar l’excés d’energia i es desenvolupa l’autocontrol.

El passat dissabte dia 11 de febrer, un grup d’alumnes de l’ extraescolar, van anar al centre Dojo per poder fer l’examen i aconseguir superar el color del cinturó.

Va ser una jornada molt bonica. Aquí podeu veure unes fotos.