Consell d’infants curs 2020 – 2021

Acabem un altre curs… i amb aquest final de curs també finalitzem les trobades del Consell d’infants. L’última sessió vam fer un comiat a les noies i nois de cicle superior, que el curs vinent comencen una nova etapa plena de reptes, noves amistats i nous coneixements, una etapa que gaudiran molt!

També hem treballat plegats els canvis que s’han fet a diferents espais de l’escola com la cuineta al pati interior, les xerrades del futbol femení que ens han presentat l’Ibrahim i el Gabriel de cicle superior i sobretot la col·laboració entre grans i petits per tenir una escola cada vegada millor!