Celebrem la Castanyada a Cicle Mitjà

Un any més, amb motiu de la celebració de la Castanyada, des de Cicle Mitjà hem preparat aquesta festivitat amb molta il·lusió i emoció.

Durant la setmana hem fet el taller de decoració dels moniatos, on els nenes i les nenes a partir del treball en equip han fet els seus propis dissenys, per tal de decorar els passadissos de l’escola.

Arribat el divendres a la tarda, hem rebut a la estimada castanyera, així que hem ballat i ho hem passat d’allò més bé amb la resta de companys i companyes de l’escola. Finalment, ens hem menjat les castanyes que ens han preparat alguns dels mestres pel matí.

Us deixem unes fotos d’aquest dia.

L’equip de Cicle Mitjà