Carnestoltes a Cicle Mitjà

El passat Carnestoltes vam viure una jornada molt especial a l’escola i al cicle malgrat la pluja.

Durant tot el dia vam fer diferents activitats i tallers:

• Taller d’instruments: vam crear instruments variats amb material reciclat per fer xerinola.
  • Taller de complements pel cap: diademes, corones, barrets… l’alumnat ens va sorprendre amb idees molt originals per posar-nos sobre el cap.
  • Taller de photocall: també vam fabricar un photocall al passadís i diferents complements (ulleres, barrets, bufandes, llavis…) per fer-nos fotos d’allò més divertides.
  • Taller d’autoretrat divertit: amb les nostres fotos, tocava decorar-nos al màxim.
  • Taller de pinta cares: mai falla. Tothom volia sortir amb la cara pintada, ja sigui de superheroi/na, d’animals, decorades amb flors, etc.

A més a més, també vam poder fer els balls que havíem preparat prèviament, i també gaudir dels que feien els altres grups. Va ser genial!

Aquí us deixem algunes fotos de la jornada…