CAPSES D’APRENENTATGE DIGITALS!!

Avui l’Alan i la Shaheen de Superior B, s’han connectat amb una vídeo trucada amb nens i nenes de les escoles La Floresta de Santa Perpetua de Mogoda, l’escola Teresa Claramunt de Sabadell i l’escola Marta Mata de Barberà del Vallès. L’objectiu d’aquesta trobada era resoldre una capsa amb  repte matemàtic misteriós. A partir d’un codi QR arribaven a una web on estava la doctora Granger que mitjançant una sèrie de preguntes, podia esbrinar un número que les nenes i nens de les escoles que participen havien pensat. AIXÒ ÉS MÀGIA!.

Però el repte no acaba aquí! La propera vegada hi hauran més sorpreses!!