Arriben llibres nous a l’escola!

Al llarg d’aquest curs, l’escola ha comprat llibres nous per tal de millorar les biblioteques d’aula.

Els/les nens/es de cicle inicial vam gaudir molt de l’arribada d’aquests contes. Vam passar una tarda sencera parlant d’ells i mirant-los, per tal de saber de què anaven cada un d’ells. Dies més tard, vam poder-los mirar durant estones de racons o durant l’estona de lectura. Alguns de nosaltres vam poder endur-nos algun llibre per llegir a casa i tornar-lo al cap d’uns dies. Ens van encantar, són tan bonics!