Carnestoltes 2020

El passat 21 de Febrer vam celebrar l’arribada del rei Carnestoltes a l’escola Espronceda! Va ser una gran oportunitat per celebrar una festa on tots i totes vam posar de la nostra part per donar-li una gran benvinguda al rei. Vam preparar-nos durant setmanes per rebre’l amb balls i l’escola decorada. Els pares també van aprofitar per venir a l’escola a veure’l i, per suposat, a veure’ns a nosaltres també!

Totes les classes van fer un obsequi al rei Carnestoltes, unes màscares espectaculars que havien fet els alumnes amb molta il·lusió durant les setmanes anteriors. Després, cada classe va sortir a fer un ball modern i amb molt de “flow”… Ens van deixar a tots bocabadats! I anaven tots molt elegants, ja que cada alumne i alumna havia fet manualment un detall decoratiu relacionat amb la temàtica de la seva classe per dur-lo posat al ball de Carnestoltes.

Al final de la tarda, els alumnes de 6è van estar venent pastissets i galetes a tothom perquè tothom marxés amb la panxa ben plena a casa i havent disfrutat d’una tarda molt divertida. Ens ho vam passar d’allò més bé i van sortir uns balls espectaculars!

Aquí teniu les fotos i els videos

Carnestoltes

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *