Jornades esportives 6è

El dia 5 d’abril vam anar a l’Institut Ribot i Serra a realitzar unes activitats que ens van preparar els alumnes dels Cicles Formatius.

Vam fer: tir amb arc, reanimació amb ninots, hockey, voleibol,… amb nens i nenes de 6è de l’escola Joan Sallares i Pla i els alumnes de 1er d’ESO de l’institut amfitrió.

Després de fer totes les activitats, ens van donar unes broquetes de fruita. Es van repartir els premis dels grups guanyador.

De la nostra escola van guanyar: l’Ivan, l’Ainara, el Mahamadu, la Lourdes i la Celine i, de 6è B el Lamine, la Pili, l’Angelina, la Clara.

Quan marxàvem ens van regalar una motxilla molt bonica de l’institut de record.

Els alumnes de 6è