Concert Oriol Canals

Aquest any estem preparant un concert al Mundial molt especial. Volem dedicar-li a l’Oriol Canals.

A l’Escola Empordanet ja fa quatre anys que hem posat en marxa el projecte musical Oriol Canals, gràcies al qual els nostres alumnes poden gaudir una mica més de la música i tots els nens i nenes a partir de 3r aprenen a tocar un instrument. Una activitat que valorem molt positivament ja que ha estat acollida pels alumnes amb molt d’entusiasme i il·lusió.

Pels que no sapigueu qui era l’Oriol Canals, ell s’autodefinia com a «educador de formació, cantant  i animador de professió i somiatruites inconformista de vocació».

Nosaltres vam tenir la gran sort de creuar-nos en el seu camí, i vam contar amb la seva màgica presència a l’escola. És per això que vam decidir posar el seu nom al projecte musical de l’escola. Ara, gairebé 5 anys després de la seva mort volem recordar-lo i fer-li un concert ben bonic.

Com hem de parlar perquè els fills escoltin i escoltar perquè els fills parlin?

El programa “Sigues tu” de Dipsalut ens proposa unes xerrades gratuïtes amb continguts dirigits a les famílies per facilitar-los eines i estratègies molt lligades a l’entrenament de les deu habilitats bàsiques per a la vida, per promoure una convivència familiar harmoniosa i millorar la relació amb els fills i filles. Apunta-t’hi!!!