Vídeo del projecte de les llengües (6è A)

L’activitat final del projecte: “Per què es parlen diferents llengües al món?” ha estat la realització d’un vídeo. Hem tingut l’assessorament d’un exalumne expert en comunicació que ens ha ajudat en la gravació d’aquest, donant-nos orientacions i diverses pautes.

En el vídeo podrem veure la diversitat lingüística de la nostra escola i les diferents llengües maternes que es parlen a l’Escola El Viver. En els diferents enllaços es poden veure les gravacions realitzades i els alumnes que hi participen en cadascuna d’elles.

Ha estat una experiència enriquidora i, entre tots/es, hem creat els guions i l’escenografia.

Podeu clicar als diferents enllaços per veure les produccions dels alumnes.

Esperem que us agradi!!

Aina, Manuel, Marouan, Daniela, Naiara i Janin

Javi, Carla, Naia, Denis, Fran i Xenia

Gisela, Soraya, Iván, Saboor, Laura, Irene i Emram