Taller de Hip-Hop

La setmana passada els alumnes de 6è van realitzar un taller de Hip-Hop a l’escola. Aquesta és una activitat per combatre els rumors i estereotips sobre les persones immigrants que poden tenir els joves i que dificulten la convivència, les relacions interculturals i el respecte cap a diferents formes de veure el món.

Aquest taller estava estructurat en tres parts: La primera va consistir en una xerrada/presentació sobre la història i els inicis del Hip-Hop. En la segona part del taller van ser els propis alumnes els que van fer les seves pròpies rimes sobre la immigració, tot rapejant, amb l’ajuda del cantant que ens va fer el taller. I, per últim, una tercera part en la qual els alumnes van fer una Masterclass de ball. Aquí teniu tres enllaços en els quals podeu veure un tastet de tot allò que van fer els alumnes. Va ser una gran experiència i s’ho van passar genial…!!!

enllaç1

enllaç2

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *