LA GRAN FESTA DELS NÚMEROS- 1B

La Classe de les Sirenes i Tritons (1B) està molt emocionada. Volem organitzar la GRAN FESTA DELS NÚMEROS, i convidar a tots els números que hi ha a l’escola perquè vinguin a celabrar-la amb nosaltres.

Per això, hem d’esbrinar quants números hi ha a l’escola i on s’amaguen. De moment hem demanat permís a totes les mestres per poder entrar a la seva classe i comptar els números. També estem fent un plànol de l’escola per saber a quins llocs i espais podem anar a mirar números.

La veritat és que tenim moltes ganes de celebrar la GRAN FESTA, però sabem que encara ens queda molta feina de preparació!!

Aquí teniu algunes fotografies sobre el projecte:

La Gran Festa dels Números

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *