El Consell del Bull a 6è

El dilluns dia 25 de febrer els alumnes i el professorat de l’escola El viver van inaugurar el carnestoltes donant així l’inici a la setmana cultural. Aquest curs la temàtica de la setmana cultural gira entorn la multiculturalitat, i al llarg d’aquests dies es portaran a terme diferents activitats amb la intenció de donar a conèixer les diferents cultures del món. Els alumnes s’estan mostrant molt motivats per tal d’explicar i donar a conèixer aspectes lúdics i culturals dels seus llocs d’origen.

A continuació, podeu veure dos vídeos dels alumnes de 6è de primària, donant el tret de sortida a la setmana cultural amb el ball del Consell del Bull. Esperem que us agradin molt…….Va ser un èxit!!!

enllaç1

enllaç2

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *