SANTA CECÍLIA 2018

“La música expressa allò que no es pot dir i allò que és impossible guardar en silenci”.

Avui celebrem a l’ escola el dia de Santa Cecília de Roma, la patrona de la música, i dels i les músics. Hem anat a concert ! Pel matí els nostres joves artistes ens han fet gaudir amb pianos, guitarres clàssiques, bateries, saxos i trompetes…I la primera promoció de flautes dolces de l’ escola !!!

Aquesta tarda ens ha visitat un ex-alumne de l’ escola,  alumne de l’ escola de música de la Vall del Tenes EMTV, que també té seu a l’ escola El Turó. Ens ha ofert un concert de guitarra clàssica preciós !!!  I li volem donar les gràcies a ell i al seu mestre per la seva col·laboració.

Per a que també gaudiu vosaltres d’ aquest concert escolar de Santa Cecília , aquí teniu els videos de les actuacions!!! Ho han fet tots genial!!!

Feu click al cor per visualitzar els videos de les actuacions.