I3: LA SETMANA DEL PROTAGONISTA
A principis de novembre, a la classe de Joan Miró vam iniciar la Setmana del Protagonista, una proposta educativa pensada per afavorir l’expressió oral i donar als infants l’oportunitat de compartir vivències i interessos amb els companys i companyes. Els nens i nenes hi participen amb molta il·lusió, mostrant allò que els agrada i explicant-ho […]
I3: LA SETMANA DEL PROTAGONISTA Llegeix més »










