CAMPANYA DONA LA NOTA

Hola nens i nenes!

Des del Departament de música  ens sembla molt interessant participar en la campanya:

“Dona la nota” Encara hi som a temps. El repte de cantem per Salvar la Terra.

Es  tracta de cantar la cançó “No ens desdibuixeu” tots plegats el dia 5 de juny, de forma virtual o ja de manera presencial a l’escola.

Per a què l’aneu aprenent i aneu assajant aquests dies de confinament,  us animem  a fer  un petit vídeo cantant  la cançó o un fragment, sols, en família, i si ens atrevim amb acompanyament instrumental!

Els vídeos ens els podeu fer arribar pels Canals  habituals  aquests dies:

-E.I a través d’Instagram,

-C.I a través del correu de l’escola

-C.M i C.S a través del Classroom dins l’àrea de música.

Nosaltres penjarem els vídeos que ens envieu  al blog de l’escola perquè els pugueu veure.

Us animem a que hi participeu !!

Gràcies!!

Per accedir a la cançó, la lletra i la partitura,  és a dir  a tot el material, heu  d’entrar en aquest portal des del Google.

DONA LA NOTA, encara hi som a temps.

O copiant aquest enllaç al canal de youtube.

Esperem que us animeu !!

Mestres de música