Menjador escolar

MENÚ D’ABRIL 2024

ALTRES MENÚS ABRIL 2024

Vídeo xerrada 2-12-21, menús escolars.

La Comissió de Menjador gestiona aquest servei, subcontractat a l’empresa Tresmes Ecoactiva S.L., la qual ja porta uns quants anys a Els Vinyals.

A l’escola tenim un menjador amb una capacitat per XXX alumnes. Com que es queden a dinar al voltant de XXX, s’organitzen en dos torns:

• 1r torn –> P3-P4-P5-1r
  • 2n torn –> 2n-3r-4t-5è-6è

INSCRIPCIÓ I ASSISTÈNCIA:

• Omplir l’inscripció online a través de la web https://tresmes.com/
  • Cal avisar al coordinador (Rubén) els matins de 9 a 9:30 a la secretaria de l’escola o al telefon 644.33.08.51, tant de l’assistència esporàdica, com de la no assistència per als fixes.

PREUS:

• Assistència fixa (tres o més dies):   6.91 €
  • Assistència esporàdica: 7.60 €/dia

Els pagaments es fan mitjançant domiciliació bancària.

Els alumnes fixos que avisin anticipadament la no assistència (abans de les 9:30h) se’ls retornarà la quantitat de 3€ (en concepte d’absentisme) corresponent al dinar del dia.

BUIDATGE ENQUESTA A LES FAMÍLIES – Servei de menjador

ACOMPANYAR ELS ÀPATS DELS INFANTS – Consells per a menjadors escolars i famílies

REVISTA DEL SEGON TRIMESTRE