Conte Cases del Món
Els nens i les nenes de les classes del Monopoli i de les Dames han fet un conte sobre Cases del Món.
Conte Cases del Món Llegeix més »
Els nens i les nenes de les classes del Monopoli i de les Dames han fet un conte sobre Cases del Món.
Conte Cases del Món Llegeix més »
L’acordió és un instrument màgic que ens evoca moltes vegades a la música francesa però que a tots els països el trobem a les seves cançons populars.
CANÇONS AMB ACORDIÓ Llegeix més »
L’alumnat de la classe de 5è, els Escacs, estan treballant l’emprenedoria a l’escola. Han creat una petita cooperativa. L’emprenedoria a l’escola es planteja amb l’objectiu que l’alumnat assoleixi unes competències que li permetin tenir una actitud activa de transformació de les idees en projectes.
Avui a Ràdio Vinyalet escoltarem cançons reivindicatives sobre les dones. Existeixen diferents cançons que fan un homenatge a les dones i a la força que tenen.
El dia de la dona treballadora Llegeix més »
El passat dimarts 6 de març es va celebrar els quarts de final del Certamen de lectura en veu alta 2018. Hi participava la Fiona de la classe del Monopoli. Va fer una gran lectura i va viure una gran experiència acompanyada dels seus companys i companyes Oriol, Martí, Jan i Maria.
Certamen de lectura en veu alta 2018 Llegeix més »
Durant l’etapa d’Educació Infantil aprenem a partir del mètode Artigal, basat en contes i en el seu valor emocional quan són ells mateixos que els expliquen.
COM ÉS L’ESCOLA ELS VINYALS Llegeix més »