Frase del mes

La frase del mes és una iniciativa impulsada des de la coordinació COCOBE perquè a la nostra escola, tot l’equip docent, creiem que no només s’ha de transmetre coneixements acadèmics, sinó també valors humans i socials que ajudin els infants a créixer com a persones íntegres. La música i les cançons conegudes són un recurs proper i motivador, que connecta amb les emocions i facilita la reflexió.

Cada frase triada d’una cançó en català serveix com a punt de partida per parlar de valors universals (solidaritat, amistat, autoestima, alegria, esforç, convivència…). Les activitats que l’acompanyen tenen tres objectius principals:

  1. Fer créixer el vincle entre alumnes: fomentar la cohesió, la cooperació i el respecte mutu.
  2. Educar en l’àmbit emocional: donar eines per reconèixer i expressar sentiments, i entendre els dels altres.
  3. Connectar l’escola amb la cultura catalana actual: acostar als infants grups i artistes propers, que parlen amb un llenguatge i unes idees que poden entendre i sentir pròpies.

En definitiva, aquest projecte vol fer de l’escola un espai d’aprenentatge integral, on els nens i nenes aprenen no només matemàtiques i llengua, sinó també a ser persones respectuoses, responsables i felices.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>