Inici del nou curs amb forces renovades

Benvolgudes famílies,

Iniciem aquest curs 2017-2018 amb il·lusió, força i determinació.

Des del claustre de mestres i la direcció us donem la BENVINGUDA!

En dates cabdals pel país, l’escola no pot permetre’s aturar.  L’alumnat mereix tota la nostra dedicació, amor  i responsabilitat. Com no pot ser d’altre manera.

Ànims i força!

Concurs literari Sant Jordi 2018

Com és tradicional, durant la festivitat de Sant Jordi, es celebra el concurs literari entre l’alumnat de les escoles d’Altafulla.
Organitzat per l’Ajuntament i amb la col·laboració de les Ampes, va ser tot un èxit de participació, enginy i creativitat.
La categoria d’educació infantil rep un premi conjunt… Llegeix més»

CROSS del ROQUISSAR 2017

L’AMPA Escola El Roquissar, l’Ajuntament d’Altafulla i el Consell Esportiu del Tarragonès, amb la col•laboració l’Escola  El Roquissar, el Club Atletes d’Altafulla, l’Escola La Portalada i d’altres persones i entitats organitza el “VIII Cros El Roquissar – Altafulla” el proper diumenge 19 de novembre de 2017 als voltants de l’Escola El Roquissar d’Altafulla.

Aquest cros és puntuable per a la Fase Comarcal del Tarragonès dels Jocs Esportius Escolars de Catalunya amb les condicions establertes a la corresponent normativa tècnica.

Inici del curs 2017-2018

Benvolgudes famílies,
Iniciem aquest curs 2017-2018 amb il·lusió, força i determinació.
Des del claustre de mestres i la direcció us donem la BENVINGUDA!
Ànims… Llegeix més»

Dia de mones i informes…

Avui a l’escola donem la benvinguda a les vacances de setmana santa, elaborant (i menjant) les nostres mones.
Un molt bon treball de mestres i alumnat.
Us desitgem que descanseu força i fruiu d’aquest període primaveral.

Carnestoltes al Roquissar

Divendres passat dia 17 de febrer, va arribar a l’escola, sa Majestat el rei Carnestoltes, monarca dels poca-soltes.
Com és tradició, l’alumnat de 6è va llegir les ordres de la setmana i finalitzarem amb ball, gresca i xerinola al compàs de la música “carnavalera”.

#gallery-1 {
margin: auto;
#gallery-1… Llegeix més»

Hola a tothom!

En aquest espai estrenat recentment, em permeto escriure unes línies de benvinguda, al que desitgem sigui una porta (d’entrada i sortida) d’idees, imatges, emocions, aprenentatges, convivència i interrelació entre TOTS els membres de la comunitat ROQUISSAR.
Junts podem fer-ho!