Talent Maker Day

El dia cinc de Maig vam celebrar a l’escola el dia del Talent Maker day. Tot els alumnes de primària vam ensenyar en diferents franges horàries els nostres talents. Els talents que vam mostrar els alumnes de cicle mitjà van ser els següents:

Els alumnes de ràdio van retransmetre tot el que va passar al llarg del matí, mentre que els nens i nenes de minixef van fer una broqueta de fruita.

Els alumnes del talent d’hort van plantar, regar i treure les males herbes de l’hort de l’escola i al talent som ciclistes van fer circuits i diversos jocs amb les bicicletes.

Els nens i nenes de manualitats van pintar una mandala i els alumnes del talent fem ciència van construir i fer volar un coet.

L’alumnat de robòtica va mostrar el que han après al llarg d’aquest talent amb les Bee-Bots i els alumnes de fotoblog van fer fotografies i van enregistrar el treball dels seus companys.

Ens ho vam passar molt bé i vam gaudir molt del dia!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *