ELS TALENTS DE CICLE MITJÀ

VOLS SABER QUINS TALENTS FEM CICLE MITJÀ?

A continuació podeu llegir els talents que fan les nenes i els nens de Cicle Mitjà els dilluns a la tarda.

Hi ha vuit talents diferents: hort, bicicleta, ràdio, fotoblog, ciències, robòtica, cuina i manualitats.

• HORT

Les nenes i els nens de Cicle Mitjà que fan el talent d’hort aprenen com funciona la feina de pagès. El mestre és en Ricard. Quan estan a l’hort, treuen males herbes, planten pèsols, maduixes, tomates, pastanagues, cebes, faves i farigola. Treuen terra per plantar. Vigilen que l’hort i la terra estiguin nets.

Aprenen el nom i com funcionen les eines per treballar l’hort.

• SOM CICLISTES!

Els nens i nenes de Cicle Mitjà fan el talent de bicicleta. Els mestres d’aquest talent són en Marc i en Gerard.

Els ciclistes fan voltes per tota l’escola amb les bicicletes.

Fan diferents activitats d’agilitat, jocs, equilibri, sortides fora l’escola…

El que fan a talent és anar amb les bicicletes i millorar la tècnica.

• RÀDIO

Al talent de ràdio la mestra és la Núria. Fan de periodistes i graven un programa de ràdio. Treballen amb micròfons i una taula de so de veritat. Editen les seves veus per posar efectes especials. Aquest talent el fan a l’aula d’anglès de l’escola.

• FOTOBLOG

Al talent de Fotoblog fem de periodistes, perquè escrivim moltes notícies, gravem i publiquem al blog de l’escola. També es fan fotos que acompanyen a les notícies. Al talent de Fotoblog utilitzem molt l’ordinador.

La mestra de Fotoblog és la Txell.

Nosaltres treballem a la classe d’educació especial.

• ROBÒTICA

La mestra del talent és l’Anna. Al talent de ROBÒTICA construeixen robots de joguina. Els robots estan fets amb peces de Lego i també estan programats. Quan els dius que facin un moviment ho fan. Les nenes i els nens juguen amb ratolins de robot i també estan programats.

• MINI XEF

Al talent de Mini xef fan menjars molt bons.

Amb fruites bones agafen uns pals i li posen unes fruites, fan un croissans amb xocolata i també es poden emportar el que han cuinat per berenar.

Per cuinar es posen uns davantals per no embrutar-se i fan el menjar.

La mestra es la Elisabet.

Fan al menjar al menjador i van a comprar els aliments al supermercat.

• MANUALITATS

Els alumnes de Cicle Mitjà que fan el talent de manualitats descobreixen noves tècniques artístiques.

Pinten mandales, les decoren amb el colors que volen. Fan animals de borles, tres tortugues en línia que està fet en pasta de sal, també fan dibuixos màgics i altres manualitats.

La mestra que ho fa és la Sílvia.

Esperem que us agradi la nostra notícia!

Equip de periodistes del talent de Fotoblog de CM

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *