Els 5 sentits: Musical Vallvera

El Musical Vallvera ja ha arribat! Els alumnes de 6è han col·laborat en un dels balls pujant a l’escenari. Tota l’escola va gaudir de l’estona ballant sense parar!

Us deixem un tall del musical!

1. Zainab

La Zainab m’ha dit que s’ho ha pasat molt bè i m’ha explicat tot o la majoría de coses que han viscut tambè m’ha dit que l’agradaría repetir l’experiencia que ha viscut en el teatre i sobre l’escenari, la seva germana li va encantar la obra i la coreoografía, inclos la volía que la Zainab se li ensenyès, la Zainab no volia però de tant pesada que era la seva germana se li va ensenyar encara que a la Salma sol hu volía fer per riure.

bueno, Adèu

2. Rabia

El dia en que els de sisè van anar al teatre a fer el musical vallvera davant tot lescenari ella estava nerviosa pero al final li va encantar tot va venir a casa i m’ho va explicar tot, tambè la seva germana es volia aprendre la coreografía pero la Zainab no se li volia ensenyar perquè savia que ella nomès es riuria d’ella.

Espero que us hagivagradat el comentari.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *