Carta Ángel León

Benvolguts,

ens fa molta il·lusió poder explicar-vos un projecte en el qual estem treballant des de fa més d’un any a  Scolarest i que per fi veurà  la llum durant aquest gener, i com no podia ser d’una altra manera les vostres escoles volem que en gaudeixin.

Fa mesos l´equip de Scolarest  vam compartir la nostra preocupació i responsabilitat per millorar l’alimentació dels nens a la nostra Aula Menjador. Vam voler marcar-nos un pla d´acció concret  per incrementar la ingesta de peix en els nostres menús a la vegada que el nen es divertís quan ho consumeix en un entorn en el qual tots sempre pensem que es pot anar un pas més enllà, en un entorn sa i sobretot ric.

Vam decidir que no hi havia millor manera de desenvolupar aquest projecte que dirigir-nos al Puerto de Santa María, província de Cadis, per convèncer al millor xef del planeta en el món del peix  perquè ens ajudés a convertir-lo en realitat:  Angel León, “el Xef de la Mar”, propietari i xef de Aponiente,   amb la màxima qualificació mundial de la Guia Michelin, 3 estrelles des de fa anys.

Amb Àngel i Pescanova hem treballat una forma diferent d’entendre el mar i el peix i és  volem transmetre-us aquest treball en format de TALLARINES DE PEIX , sent  l’ingredient principal el  Lluç,  sense gluten i elaborat exclusivament amb productes naturals ….Segur que es pot menjar peix de forma divertida?  A Scolarest estem segurs que si i a més que es voldrà repetir!!

Aquest projecte del  que ja n´ha sortit alguns detalls en premsa, i va veure la llum de forma oficial el passat 14 de gener a la ponència que va donar Ángel León a les 13:10h a l’Auditori del Pavelló 14.1 al congrés Madrid Fusión. https://www.madridfusion.net/es/

Us adjunto una petita carta perquè pugueu veure el que hem treballat i explicar-ho a les famílies dels vostres alumnes de la manera que considereu més adequada de divulgar-ho ( vostra pàgina web).

Volem seguir millorant l´alimentació dels nens, millorant així la satisfacció i confiança de les famílies i la vostra valoració del nostre servei de cada dia a la vostra escola.

Salutacions cordials,

Maria Dolors Garcia

Supervisora Eurest Catalunya

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *