Caixa dels hàbits saludables

Des de l’inici de curs hem estat treballant els hàbits saludables a través de les nostres caixes d’aprenentatge.

Hem treballat en grups estables i hem fet activitats relacionades amb llengua, matemàtiques, educació física… i així hem après moltes coses i ens ho hem passat molt bé.

Una de les activitats que més ens ha agradat fer és la de comprovar el sucre que tenen els aliments que mengem, hem descobert com es llegeixen les etiquetes i la informació que ens donen.

Per acabar i poder ensenyar a tota l’escola com d’important és no menjar gaires sucres, hem fet un mural que està al passadís de l’escola amb els resultats d’aquesta activitat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *