A segon, fem onades per un mar més net!

Aquesta setmana, l’alumnat de segon ha viscut una experiència molt enriquidora amb un taller dedicat als residus al mar. Hem tingut la sort de comptar amb l’Eugeni, biòleg, que ha sabut connectar molt bé amb els infants i fer-los descobrir, d’una manera entenedora i propera, com afecta la contaminació marina al nostre entorn.

Al llarg de la sessió, els nens i nenes han après com arriben els residus al mar i quins són els més perjudicials. A través d’exemples visuals i activitats dinàmiques, han pogut entendre millor com aquests residus impacten en els animals i els ecosistemes marins. També s’ha posat èmfasi en petits gestos del dia a dia, com reduir, reutilitzar i reciclar, que poden marcar una gran diferència.

Ha estat molt bonic veure el seu interès, les seves preguntes i les reflexions que han anat fent. Sens dubte, ha estat una activitat que ens ajuda a continuar treballant valors importants com el respecte pel medi ambient i la responsabilitat compartida.