Visita de l’escriptora Carolina López

El divendres passat la classe dels gira-sols vam rebre la visita de l’escriptora vilafranquina Carolina López, mare de l’Alexis. Va llegir el conte “Què vull ser de gran?” escrit per ella, expressament, per la classe del seu fill gran.
Seguidament, va respondre les preguntes d’interès personal… Llegeix més»

Sortida al CIARGA i al Molí del Foix

El passat dijous 21 de març, les classes de 6è A, B i C vam anar d’excursió a Sant Margarida i els Monjos a visitar el CIARGA (Centre d’Interpretació Aviació Republicana i Guerra Aèria) i el jardí botànic del Molí del Foix.
Al CIARGA ens van… Cicle Superior, Portada 0

“Experiències matemàtiques”

Durant la primera quinzena de març, l’alumnat de 6è vam anar a visitar l’exposició que hi havia a la Capella de Sant Joan, “Experiències matemàtiques”.
Aquesta exposició itinerant estava organitzada pel MMACA (Museu de Matemàtiques de Catalunya) i s’hi  podien trobar diferents reptes relacionats amb el… Llegeix més»

Educació Física alumnat de Cicle Superior

Els alumnes de Cicle Superior, ens trobem immersos a la unitat de Capacitats Físiques Bàsiques (Força, Velocitat, Resistència i Flexibilitat)
Primerament, hem realitzat unes sessions teòriques:
1.-Què són les capacitats físiques bàsiques?
2.-Tipus de capacitats
3.-Quines capacitats treballarem?
4.-Per què?.
Actualment, estem realitzant la part pràctica de la unitat.
Força. muscular.… Llegeix més»