Carnaval a l’escola!

Enguany hem celebrat un dels Carnavals més estranys de les nostres vides, com molts d’altres esdeveniments i festivitats. Tanmateix, això no ens ha impedit celebrar-lo fent gresca i xerinola.

Com marca la tradició, l’alumnat de 6è va fer un versot per cada mestre/a i personal de l’escola. Encara que no els van poder recitar en directe al pati, sí que els hem gravat i els vam poder projectar a les classes el divendres de Carnaval.

Un altre gran acte d’aquestes dates de disbauxa era la rua que fèiem pel nostre barri, la Girada. Com és obvi no s’ha pogut fer aquest any, però una bona estona de ball a la pista no ens l’ha tret ningú. Aquest curs hem preparat unes coreografies i hem lluit les disfresses amb els nostres cicles.

Enllaç per mirar el vídeos dels versots i de les rues de cada cicle.

Ens preparem per fer música a Infantil!

Els Gossos, les Vaques, les Serps, els Flamencs, els Coales i els Cangurs us ensenyem com toquem els instruments a la classe de Música.

WhatsApp Image 2021-01-23 at 17.33.56

WhatsApp Image 2021-01-23 at 17.33.56 (1)

WhatsApp Image 2021-01-23 at 17.29.54

WhatsApp Image 2021-01-23 at 17.29.54 (1)

WhatsApp Image 2021-01-23 at… Llegeix més»

L’anglès a Infantil (P5)

Què bé que ens ho passem a P5:
Els Coales us presentem el Monkey, la mascota de la classe d’Anglès. També us volem ensenyar un “big book” dels amics del Monkey.
Els Cangurs us presentem el Monkey, la mascota de la classe d’Anglès. Aquí us ensenyem els… Llegeix més»

L’anglès a Infantil (P4)

A P4 us volem ensenyar:
Les Serps us presentem el Monkey, la mascota de la classe d’Anglès. I aquí us ensenyem el “Pocket poster” per aprendre números i colors.
Els Flamencs us presentem el Monkey, la mascota de la classe d’Anglès. I aquests són els colors que… Llegeix més»

L’anglès a infantil (P3)

Us volem ensenyar com ens divertim fent l’anglès a P3:
Els Gossos us presentem el Monkey, la mascota de la classe d’Anglès. També estem aprenent aquests colors amb una cançó.
Les Vaques us presentem el Monkey, la mascota de la classe d’Anglès. I aquí us presentem els… Llegeix més»