Benvinguts al nou curs 2019-2020!!!

EASTER EGGS HUNT

Els alumnes de Primària hem realitzat una activitat internivell: “The Easter eggs hunt”. Els alumne de 6è, 5è i 4rt han preparat l’activitat pels més munts i tot junts han passat una bona estona buscant els ous de pasqua que l’ ”Easter Bunny” ha deixat… Llegeix més»

Taller de castellers

El dia nou de maig la colla dels xicots de Vilafranca ens van visitar. Vam poder gaudir dels castellers adults i dels més petits, que són alumnes de l’escola.
Ens van ensenyar el seu vestuari i com es posaven la faixa, el casc i el mocador;… Llegeix més»

Concurs mascota biblioteca

Amb motiu de la renovació i promoció de la biblioteca de l’escola, des de la comissió de la biblioteca es va organitzar un concurs per escollir la nova mascota de la biblioteca. La participació de l’alumnat ha estat molt positiva i ha estat força complicat… Llegeix més»

Sona a cinquè