Trobada de la ZER a Alins

El passat 3 de juny vam fer la 27a trobada de les escoles de la ZER a Alins. Teníem moltes ganes de retrobar-nos després de dos anys posposant la trobada. Va ser un dia molt bonic ja que vam gaudir compartint bons moments amb els altres infants de les escoletes. Pel matí, vam portar a terme diferents tallers i jocs cooperatius. Els nens i nenes d’educació infantil  vam fer una gimcana pel poble, Cicle inicial un taller de pop-up amb la il·lustradora Anna Mongay, Cicle mitjà un taller amb l’escriptora Eulàlia Canal i Cicle superior un taller amb l’editora Núria Barceló. Per finalitzar la jornada, per la tarda vam gaudir d’una obra teatral. Va ser un dia genial!!

Podeu clicar a la imatge i veureu fotos de la jornada!