Taller de monstres Lo Llumener

Divendres passat vam dur a terme un taller de monstres amb l’il·lustrador Thor Sanabria. El taller va ser organitzat per Lo Llumener, festival pirinenc de literatures infantils i juvenils, que es va dur a terme a Sort el 2 d’octubre. Aquest any la temàtica del festival van ser els monstres, tema que va ser escollit arran de la proposta de diferents temes que ens va proposar l’organització i les escoles de la comarca vam participar en la votació.

El taller va consistir en construir uns tòtems a partir de l’elaboració de monstres fantàstics. Uns dies, abans va fem el treball previ dissenyant diferents monstres. En vam escollir un i el vam dibuixar i pintar. Amb el Thor, vam dibuixar aquest monstre a les caixes de cartró i vam anar seguint les seves indicacions per pintar i decorar-lo. El Thor ens va ensenyar diferents tècniques artístiques per pintar amb ceres toves. Vam gaudir molt tota la tarda i ens ho vam passar molt bé!

Si cliqueu a la imatge podreu veure un vídeo de tot el procés d’elaboració dels monstres. Segur que us sorprendrà!

Si voleu descobrir més informació sobre Lo Llumener, podeu clicar al següent enllaç: