Pintem el mural amb la Cintapintanúvols

Aquesta setmana hem pintat el mural de la paret del pati de l’escola. Aquesta activitat està emmarcada dins del projecte del pati i va ser proposada pels nens i nenes. Per portar-la a terme vam pensar en la il·lustradora Cintapintanúvols, que la vam conèixer quan va venir a la tardor a pintar el mural Sobre el mur de la façana de l’entrada de l’escola. La Cinta va venir fa dues setmanes a l’escola per fer la sessió prèvia amb l’alumnat. Aquell dia vam escollir el tema, que va ser l’espai i els esports. Vam unir els dos temes que més ens van agradar relacionant-los entre sí. Vam parlar de quines coses podíem dibuixar dels temes i després vam fer un dibuix a partir dels temes escollits. La Cinta es va endur els nostres dibuixos i a partir d’aquí va elaborar un dibuix que seria l’esbós per al mural.

El dilluns, primer la Cinta va dibuixar amb guix els elements a la façana i després nosaltres vam repassar les siluetes dels dibuixos amb color blau fort. El dimarts vam passar el dia pintant els dibuixos de molts colors. Cadascú va anar pintant un element amb molta cura i seguint les indicacions que ens va donar la Cinta.

La pintada del mural ha estat una activitat molt enriquidora per a tots nosaltres. A més, el mural ha aportat vida al pati, energia i moviment. Moltes gràcies Cinta els aprenentatges i els moments compartits!

Cliqueu a la imatge i podreu veure un vídeo resum de tot el procés!

Si voleu veure tot el recull de les imatges de l’activitat podeu clicar al següent enllaç: https://photos.app.goo.gl/A7HBeeSaBX5CNBVx5