Hostal d’abelles

Ahir els infants de l’escola van descobrir el món de les abelles i les vespes solitàries de la mà d’una biòloga i experta en pol·linització, l’Helena Barril.

Ens explica mil i una curiositats sobre elles i ens respon a tots els dubtes i inquietuds que ens s’orgeixen. Aquí no acaba tot… ens porta una sorpresa: el nostre propi hostal per insectes! Sap que a l’escola tenim les herbes aromàtiques i allà hi passegen molts insectes que necessitaran llocs on fer els seus nius.

Els hostals d’insectes són una eina excel·lent per apropar el món dels insectes, i concretament de les abelles. D’aquesta manera, des del més petit fins al més gran, els podrem observar de manera segura i de molt a prop. Coneixent-les entendrem millor perquè cal protegir-les.

Aquest taller s’ha realitzat a través d’un ajut FEADER (Fons Europeu Agrícola de Desenvolupament Rural) del Parc Natural de l’Alt Pirineu al Col·lectiu Eixarcolant.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *