Celebrem un Nadal diferent

Aquest any hem celebrat un Nadal diferent a l’escola, però les tradicions no les hem perdut i les hem viscut més intensament plegats. Fa uns dies va venir la tronca i l’hem estat cuidat durant tots els dies donant-li molt de menjar. El calendari d’advent ens ha anat preparant per al Nadal amb diferents preguntes i reptes que hem resolt molt bé. Hem decorat l’escola ben bonica i hem fet un arbre de Nadal a l’entrada amb llibres reciclats. El resultat ha estat sorprenent! L’últim dia del trimestre hem cagat la tronca i ens ha portat moltíssimes coses per jugar i treballar! Moltes gràcies tronca i fins l’any que ve! Podeu clicar a la imatge i podreu veure un recull de fotografies d’aquests dies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *