Acomiadem a la Sara i el curs!

El dimecres 22 de juny va ser un dia molt especial per nosaltres. Era l’últim dia d’aquest curs i l’últim dia de la Sara a l’escola, per tot això i més era motiu de celebració!

La Sara va ser la protagonista del dia ja que ens deixa i el curs vinent comença a l’institut. Vam acomiadar-la regalant-li paraules carregades d’emoció i de bons records, desitjant-li molta sort en la nova etapa que començarà ben aviat. També li vam fer uns regalets de record de l’escola.

Després, el premi va ser tots, l’entrega d’una medalla per haver superat amb èxit el curs escolar i felicitant a cada nen/a per haver arribat fins a final de curs tan i tan bé!!

Després vam fer un taller de danses a càrrec de la Sheila Carmona, activitat subvencionada per l’AMPA de l’escola, on vam gaudir ballant danses tradicionals. En acabar el taller vam esmorzar i vam menjar un gelat sorpresa!

Al final del dia vam sortir al pati per fer els esperats jocs d’aigua. Ens ho vam passar molt bé remullant-nos de cap a peus!

Un dia carregat d’emocions! Si cliqueu a la imatge, podreu veure les fotos del dia!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *