E.F cicle mitjà

Aquests dies estem treballant el Body balance (equilibri) a Cicle Mitjà. Una de les activitats que més ens van agradar va ser la de caminar per damunt d’un volcà. Vam necessitar molta concentració per no perdre l’equilibri i no cremar-nos amb la lava.
A continuació teniu… Llegeix més»

E.F sisè

Educació física 6é
Aquests dies de pluja hem aprofitat les classes d’educació física per a treballar una mica d’expressió corporal.
Una de les activitats que hem realitzat ha estat la de representar alguns quadres famosos
Què us sembla el resultat?
Feu clic al següent enllaç per veure-ho:

La castanyada.

El passat divendres dia 29 d’octubre vam celebrar el dia de la castanyada.
Pel matí, va venir la castanyera i va explicar un conte als alumnes d’infantil i de cicle inicial i els hi va repartir les castanyes que havien fet els alumnes de sisè, amb… Llegeix més»

Hort

A tercer som la classe de les farigoles i també els responsables de l’hort de l’escola.
Una tarda ens vam posar guants de jardineria per a arrencar herbes, vam preparar la terra amb els rasclets i vam llegir informació sobre el conreu d’algunes verdures. A continuació… Llegeix més»

DEP Ester Salvadó

Hi ha persones que ajuden a fer un món millor i l’Ester era una d’aquestes persones.

La seva rialla, els seus valors, la manera com educava als seus tres fills la Júlia, l’Hèctor i l’Anna.

Ens ajudava a les sortides com si fos una mestra més, mai jutjava ni criticava, va participar al Consell escolar, a l’AFA i a qualsevol cosa que necessitéssim…. sempre positiva i implicada. Amb el Xavi, el seu marit, ens van organitzar experiments sobre l’aigua i tantes altres coses…

No hi ha paraules per descriure la tristor de tots i totes les mestres que la vam conèixer i el buit que ha de sentir el Xavi, la Júlia, l’Hèctor, l’Anna, la seva mare, la seva àvia, germans, cunyada, nebots i tota la família.

Tots la recordarem,  la petjada que ens ha deixat  ens acompanyarà !

Des d’aquí el nostre condol !

Projectes GEP

El programa Generació Plurilingüe (GEP) està pensat perquè els alumnes estiguin exposats més temps a les llengües estrangeres curriculars (l’anglès, en el nostre cas) i, també, per acompanyar els centres educatius en el procés de desplegament i consolidació d’un projecte lingüístic plurilingüe propi.
Al llarg d’aquests… Llegeix més»