ELS PASTORETS A L’ESCOLA

Som els nens i nenes de la classe dels fotògrafs Nat Geo aquest any a l’escola farem l’obra de teatre dels pastorets, no fem uns pastorets normals i corrents sinó que entre escena i escena cantarem.

Per aconseguir fer l’obra hem fet una sèrie de passos que són:

1. Vam aprendre les cançons.
  2. Vam repartir els  papers.
  3. Vam decidir el vestuari.
  4. Cadascú va estudiar-se el seu paper.

Els més petits fan de fúries de l’infern, els mitjans són els cantaires, i nosaltres, el grans representem diferents personatges: mercaders, pastors, àngels caiguts del cel, un diable molt entremaliat, una verge molt especial, un capellà que està “pa’ lla”, una àvia rovellada, un Lluquet molt valent i un Rovelló escagarrinat de por!

Un dia  vam assajar l’obra tots junts.

Els papers que fa cadascú són:

Pau : Satanàs

Aina : Rovelló

Marina : Lluquet

Adam: àvia / Sant Gabriel

Laia : pastor

Eloi: Verge Maria

Jin : capellà

Jana : Sant Miquel

Jan, Pau, Nolasc, Elga, Sara, Dídac, Ton: pastors i mercaders.

Altres alumnes de l’escola: fúries i cantaires.