PROJECTE REFUGI A LA UVIC

Avui,dimarts 19 de març, hem anat a la Universitat de Vic a presentar el nostre projecte d’Art i Escola “UN PETIT REFUGI”.

La presentació ha tingut lloc a l’Aula Magna de la universitat, plena a bessar d’altres escoles d’arreu de Catalunya.

Els nostres ponents han estat la Mar i en Jan del grup dels petits, en Roger, l’Èlia, la Samara i la Layla del grup dels mitjans i la Marina i l’Adam dels grans.

La seva intervenció ha estat molt aplaudida per tothom!!!

El proper divendres 22 de març, en el marc de la jornada de “portes obertes”  repetirem la presentació per a tots vosaltres.

Us hi esperem!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *