Anem al teatre “Rolf & Flor a Londres”

Avui hem anat a veure una obra de teatre que es titula: Rolf & Flor a Londres. Són un nen i una nena que es van fer amics i queden per trobar-se un cap de setmana a Londres amb el seu amic Èric. Allà coneixen al seu germà Àlex, en Jimmy el conductor d’autobús, a la Muna (una nena refugiada de Síria), i van visitar la sala dels mil rellotges del museu Britànic, el Zoo i l’escola de l’Èric. Cada lloc i cada persona anaven acompanyats d’una cançó que els presentava.

IMG-20170528-WA0015

Quan arriba la Muna a l’escola, està molt trista tots es queden parats i l’Àlex, que té sindrome de Down, és l’únic que s’aixeca i li fa una abraçada, la Muna somriu per primera vegada des dels últims 4 anys. I la Muna amb una cançó ens explica que ha hagut de marxar del seu país i la seva àvia es va quedar allà,

IMG-20170528-WA0012

Quan el Rolf torna a Barcelona ha estat la part més divertida, el Mario, el venedor de gelats ens explica els seus dies a Londres.

Les nostres valoracions són:

9: Perquè les cançons eren molt divertides i el cantant de l’ukelele (Mr. Fúria) feia riure molt. Però algun tros era avorrit.

8,5: Perquè m’han agradat algunes cançons però altres no.

7: Perquè es podria millorar i els artistes xerraven entre ells. La cançó de l’Àlex ha sigut molt llarga.

10: M’han agradat la majoria de cançons.

7: Les cançons estaven bé, però xerraven molt i s’ha fet una mica llarg.

7,5: M’ha agradat però en lloc de fotos jo posaria vídeos de fons.

9. Ha sigut molt “xulo”, però en algun moment he trobat a faltar una mica de xispa.

Les cançons més divertides han estat les d’en Mario, el venedor de gelats.

IMG-20170528-WA0010

Els nens i nenes de la classe de la Torre de Pisa