BONES VACANCES DE NADAL 2020-2021

Us adjuntem el Pla d’actuació 20-21 de l’escola i del seu funcionament al setembre. Aquest Pla pot veure’s modificat al setembre degut a la incertidumbre que ens movem per la crisi del COVID-19. Lo que si us assegurem que posarem tots els recursos que tenim a l’abast per fer de l’escola un lloc segur i de tranquilitat per al nostre alumnat, els mestres i les famílies.
Atentament l’Equip directiu de l’Escola Ciutat Comtal

L’Escola Ciutat Comtal  participa als  projectes amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de
l’alumnat (POEFA), en el marc del Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu 2014-2020.

Entre el 2019 i el 2020 hem realitzat diferents actuacions i ens han servir per “Teixir oportunitats per a tothom”:
  • Accions de reforç educatiu extern.
  • Extensió educativa amb un component lúdic
  • Orientació a l’alumnat amb talents singulars i necessitats educatives específiques.
  • Grups interactius per a la creació de comunitat.

Atentamemt

La Direcció del centre de l’Escola Ciutat Comtal

LA DIRECCIÓ I ELS MESTRES DE L’ESCOLA ESTEM AL VOSTRE COSTAT EN TOT MOMENT.

PODEU TRUCAR AL  NÚMERO DE TELÈFON PER SI VOLEU FER QUALSEVOL TIPUS DE CONSULTA O ENVIAR SMS VIA WHATSAPP: 603545686.

TAMBÉ PODEU FER LES CONSULTES AL MAIL DE L’ESCOLA: a8002320@xtec.cat

Si necessiteu contactar per temes socials podeu contactar via mail amb l’educador social del centre: jmolin6@xtec.cat

Seguiu-nos per les xarxes socials de l’escola (Instagram i Facebook) i entreu als blogs de la web per anar treballant i fer més agradable aquests dies de confinament.