Nadal a 1er

Les últimes setmanes d’aquest any 2020 a primer de primària hem tingut moltes activitats de Nadal. Vam anar a buscar el Tió, que s’havia perdut per l’escola, li vam donar molt a menjar i així ens va cagar uns detallets molt especials! Però no sols això, a més vam tindre la visita del patge reial i li vam poder donar les cartes per als Reis mags d’Orient.

Bon Nadal!

EL 1r TRIMESTRE A P-3

Benvolgudes famílies,

Durant el primer trimestre ens hem anat coneixent i ens hem adaptat a la nostra aula i a la nova normalitat. Poc a poc, ens hem fet més autònoms/es, tot seguint les rutines (treure i posar jaquetes, anar al lavabo, esmorzar…), fer les coses per nosaltres mateixos ens dona seguretat i ens puja l’autoestima.  Venim a l’escola contents i contentes i ens agrada compartir estones amb els companys/es es i les nostres mestres. Volem mostrar-vos una miqueta de la nostra metodologia de treball a classe, tot i que s’ha vist una mica afectada per la situació actual que estem patint. A part de treballar les rutines, a l’aula solem treballar per espais amb diferents propostes, que responen al treball de les llengües matemàtiques, treball del nom i grafisme, llenguatge corporal (psicomotricitat), llenguatge artístic (musical i plàstic), joc simbòlic, entre altres.

A continuació us mostrem unes imatges perquè veieu com gaudeixen els vostres fills i filles a l’escola. Feu clic a sobre de cada foto.

Alexander Calder

Durant aquest trimestre els nens i nenes de segon de primària hem conegut a l’artista Alexandre Calder.
Hem après una mica de la seva vida: on va néixer, que li agradava pintar, quines figures creava…
Una de les coses que més ens ha agradat és que feia escultures amb filferro i inventava molts circs.
Aquí teniu un recull de fotos per veure tot el que hem fet. Ens ho hem passat genial!!