Cantada Nadalenca 2013

Benvolgudes famílies us recordem que com tots els cursos la setmana vinent,
el dia 19 de desembre, farem la Cantada de Nadal al gimnàs de la nostra escola.
L’horari serà el següent:
Cicle Inicial 1r i 2n a les 09:15 h
Educació Infantil P3, P4 i P5 a les… Llegeix més»

Castanyada 2013

I després d’aquest pontet us deixo unes fotos de com va anar la festa de la Castanyada a la nostra escola.
Un agraïment especial per les castanyeres que van passar la tarda amb nosaltres.

Ja arriba la castanyera!!!

Demà dijous a la tarda arribaran les castanyeres a la nostra escola i ens repartiran … castanyes torradetes!!.

Pel matí, a l’hora d’esbarjo recordeu que qui vulgui podrà comprar coca i xocolata a 1 euro i mig pel benefici dels alumnes de 6è que aniran de… Llegeix més»

Inici curs 2013-2014!!

Benvolgudes famílies, us recordem que els vostres fills /es tornen a l’escola el proper dijous 12 de setembre.
L’horari és com el curs passat:
Infantil: de 9:00 a 12:00hh i de 15:00 a 17:00h.
Primària: de 9:00 a 13:00h i de 15:00 a 17:00h.
Per si és del vostre… Llegeix més»

Bon estiu!!!

Us desitgem que passeu un bon estiu, jugueu molt i agafeu forces pel curs vinent!! Us esperem a l’escola el 12 de setembre amb les piles ben carregades!!
Si algun alumne de 6è vol el video del seu ball pot passar aquesta setmana per l’escola amb… Llegeix més»