Famílies

En aquest apartat es reculliran totes les eines disponible per a l’acolliment digital de les famílies de l’alumnat inscrit al centre. A continuació es mostra tota la informació relacionada amb entorns digitals presentada en el moment de la matrícula. A més es detalla la implementació del Pla d’educació digital de Catalunya (PEDC) en el nostre centre i quin entorn virtual d’aprenentatge (EVA) es treballa al nostre centre.

DINANTIA

Dinantia és el sistema de referència utilitzat per comunicar-se els centre amb les famílies, dissenyat per facilitar la gestió i control del centre, passar llista d’assitència i enviament dels informes acadèmics i altres informacions.

ENTORN VIRUTAL D’APRENENTATGE

L’Entorn Virtual d’Aprenentatge (EVA) on l’alumnat treballa, entrega, son avaluats i rebren comentaris sobre les diferents propostes, activitats i projectes és Google Classroom. Per accedir a les classes s’ha de fer amb el compte de l’alumnat del centre. El professorat facilitarà el codi d’accés de les diferents classes a l’alumnat.